Suport tehnic

Pentru instalarea unei aplicatii dezvoltate de Flex Solutions, va trebui sa parcurgeti urmatorii pasi

  • pregatirea calculatorului pentru instalarea programelor ( .Net Framework 3.5 SP1 + Report Viewer 2010 SP1) - pot fi facute de pe cont de administrator local pe acel calculator. Pregatirea PC-ului se face o singura data indiferent de cate aplicatii urmeaza sa fie instalate, asa ca daca aveti deja o aplicatie Flex Solutions si acum instalati o alta, atunci pregatirea PC-ului a fost deja facuta. Cititi mai multe informatii despre pregatirea PC-ului inainte de instalarea aplicatiilor Flex Solutions.
  • instalarea programului (de contabilitate, salarii, etc)- se face de catre fiecare utilizator in parte pe contul sau Windows. Utilizatorul nu are nevoie de drepturi de administrator pentru a instala programele noastre (am permis acest lucru pentru ca programele sa se poate actualiza automat, ori de cate ori sunt pornite de catre orice utilizator, chiar daca utilizatorul nu are drepturi de administrator). Dat fiind ca programul este instalat de catre un utilizator fara drepturi de administrator, odata instalat va fi vizibil (accesibil) doar utilizatorului care l-a instalat. Un alt utilizator care se logheaza pe acelasi calculator nu va vedea programul si nu-l va putea folosi - el trebuie sa-si instaleze programul singur, pe profilul sau. Programele se instaleaza din sectiunea Aplicatii de pe acest site.
  • configurarea Regional and language options din windows (adica formatul de data dd/MM/yyyy - sa nu fie pe stilul american care inverseaza ziua cu luna si creaza confuzii) (daca aveti deja instalata o alta aplicatie de la Flex Solutions atunci aceasta configuratie este deja facuta). Cititi mai multe despre configurarea Regional and language options
  • pornirea programului si specificarea serverului si a bazei de date la care se conecteaza. Aceste configurari pot fi facute pe fiecare PC sau laptop in parte sau pot fi facute o singura data pentru toata reteaua, de catre un administrator, in cazul in care aveti infrastructura de Active Directory (server de retea dedicat). Cititi mai multe informatii despre configurarea bazei de date la care se conecteaza programul.
  • configurarea adreselor de email la care se trimit erorile aparute in timpul functionarii programului (daca aveti deja un alt program Flex Solutions instalat pe calculator, e destul de probabil ca aceste configurari sa fie deja facute).